پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پیگیری، توسعه و ارزیابی

در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (اهواز) رقم خورد؛

پیگیری، توسعه و ارزیابی

- 1402/10/26

پارک علم و فناوری خراسان با هدف پیگیری توافق‌نامه‌ها، توسعه ارتباطات با مناطق نفت‌خیز جنوب و ارزیابی کارگزاران در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (اهواز)، در قالب پاویون با حضور ده شرکت دانش‌بنیان حضور پیدا کرد.

به گزارش  روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، این نمایشگاه از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه 402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی خوزستان، با هدف پیگیری توافق‌نامه‌ها، توسعه ارتباطات با مناطق نفت‌خیز جنوب و ارزیابی کارگزاران برگزار شده است و پارک علم و فناوری خراسان در قالب پاویون ویژه با حضور ده شرکت دانش‌بنیان حضور پیدا کرده است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (اهواز) بر بروزرسانی و نوآوری در صنعت نفت تاکید کرد.

وی در رابطه با این نمایشگاه افزود: هدفگذاری بومی سازی 7000 تجهیز مورد نیاز (با تمرکز بر مسئله اصلی، تجهیزات دوار)، رونمایی از 5 تجهیز جدید و عقد قرارداد 8/6 همتی با مراکز دانشگاهی از جمله مهمترین برنامه‌های افتتاحیه است.

دانشی ادامه داد: برنامه ریزی ایجاد دو مرکز ویژه انرژی در شرق و غرب اهواز، تاسیس مرکز ویژه ازدیاد برداشت در اهواز و پیگیری تاسیس گمرک اختصاصی صنعت نفت از جمله سایر برنامه‌هاست.

در ادامه این رویداد پیگیری تفاهم‌نامه تجمیعی با مناطق نفت‌خیز جنوب و با حضور شرکت‌های پترو اکسیر اطلس، پدیده انرژی پارسیان، نانو تصفیه و ویراآکو انجام شد.

در پاویون پارک علم و فناوری خراسان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (اهواز) شرکت‌های: پترو آویژه توس، نسیم تلکام، پترو اکسیر اطلس، نانو تصفیه سبز، صنعت پروژه توس، هوشمندسازان ویراآکو، پپکو، دیارشرق، نیرو نماد خراسان و مطلق کاران حضور داشتند.

در این نمایشگاه محمدجواد زارعی، مدیر پردیس فناوری‌های انرژی – ساناز حسینیان نژاد، رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌ها و فاطمه باغبانی، کارشناس پیگیری امور برگزاری رویدادهای پارک علم و فناوری خراسان حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.